duminică, 7 februarie 2010

Articol in Telegraf de Constanta

Cazul lui Florin a fost pulicat astazi in ziarul Telegraf de Constanta.

Speram din tot sufletul sa se concretizeze putin lucrurile.

Iata ce ne scria Monica ieri seara, dupa ce au ajuns la Bucuresti:

"Am ajuns la Bucuresti dupa 6 ore de cosmar. Drumul l-a suportat oarecum bine. Acum ca am ajuns, l-a mai luat iar durerile. La urgenta mi-a dat sa ia espumisan si duspatalin, pe langa omez, no spa, algocalmin. Sper sa se linisteasca. Norocul nostru a fost ca prietena mea de pe ginecologie a fost de munca si ne-a bagat la urgenta, pentru ca chiar daca am ajuns cu salvarea, l-a postat pe un scaun pe hol in asteptare. Si era fff aglomerat. Dr de la urgenta a fost draguta. I-a mai facut o perfuzie cu glucoza, no spa, algocalmin si ceva care incepe cu cuama.... nu mai stiu cum acum.

...
Eu maine dimineata ma duc peste medicul radioterapeut sa discutam. Marti va trebui sa plec si sunt cu inima stransa ca il las singur.


Ieri si azi am fost la un pas de a o suna pe Monica (NN. - psiholog Monica Tutuianu). Florin a facut si o depresie. Cu toate incercarile mele de a-l tine la suprafata ... are momente cand il ia plansul. Se simte fff rau. Doamne, tine-ma pe mine!"

Ne rugam pentru ei!!

Un comentariu: